Varlık dergisinin mayıs sayısında “Rimbaud’larla Dört Nala” başlıklı yazısında küçük İskender, gençlerden gelen şiirler üzerine konuşmayı sürdürüyor. Yazıda bilindik kof üslubuyla çalım atmaya, ahkam kesmeye de devam etmiş etmesine ya bu kez kötü avlanmış. Ayşen Gül imzalı “5. Pagoda (Çalakalem İsyan)” adlı şiiri önemli bulmuş ve yayınlamış, şiirin yazarı için “360 derece gelişmeye eğilimli” yetenek gibi şeyler söylemiş ve İsmet Özel şiirinden bir gram haberi olmadığını açık etmiş.
İki ihtimal var: Ayşen Gül ya da bu ismi kullanan kişi, bu adamın Türkçe şiirden habersiz olmasına rağmen, fahşanın ve çirkinliğin propagandasını yapan “stok imgelerden” üretilmiş yapay şiirlerini, Şiir Festival’lerinde, orda burda okuyup “BüyükTürkŞairi” moduna giren kalitesiz bir tip olduğunu ispatlamak amacıyla bunu yapmış olabilir, bir. Ayşen Gül adlı sahtekâr, İsmet Özel’in şiirinden açıkça hırsızlık yaparak -esin falan değil apaçık bir “ordan al buraya koy” durumu- yazdığı şihirini, Türkçe şiirden habersiz olmasına rağmen, fahşanın ve çirkinliğin propagandasını yapan şiirlerin şairi küçük İskender’e göndermiş olabilir, iki.